• After 15+ years, we've made a big change: Android Forums is now Early Bird Club. Learn more here.

Hemmeligt nummer ophæves

Hej

Jeg oplevede i dag at Yousee skulle ringe tilbage til min , men fik en voicemail hvor der blev sagt at jeg havde spæret for hemmeligt nummer.
Det undre mig da andre kan ringe fra hemmeligt nummer , Jeg har spærret telefon numre fra sælgere mm hvor jeg kan se deres nummer .
Har aldrig høre man kan spære hemmeligt nummer.

Ved nogen om man kan dette og evt hvordan man ophæver det. Kan godt ophæve de numre jeg kan se, men intet med hemmeligt nummer.

Samsung Galaxy S20
 
Last edited:
Hje.
Jeg oplevede i dag at Yousee skulle ringe tilbage til min , men fik en voicemail hvor der blev sagt at jeg havde spæret for hemmeligt nummer.
Det undre mig da andre kan ringe fra hemmeligt nummer , Jeg har spærret telefon numre fra sælgere mm hvor jeg kan se deres nummer .
Har aldrig høre man kan spære hemmeligt nummer.

Ved nogen om man kan dette og evt hvordan man ophæver det. Kan godt ophæve de numre jeg kan se, men intet med hemmeligt nummer.

Samsung Galaxy S20
Translation:
He. I experienced today that Yousee had to call back to mine, but received a voicemail where it was said that I had blocked the secret number. It amazes me as others can call from secret number, I have blocked phone numbers from sellers etc. where I can see their number. Never heard one can block secret number. Does anyone know if you can do this and possibly how to cancel it. May well cancel the numbers I can see, but nothing with secret number.

Welcome to Android Forums @Bruno Nissen. :) Folks here are more than happy to help. It makes it easier if you post in English, even if you simply use https://translate.google.com. Good luck!! :)
 
Back
Top Bottom