P
PLAYSTORE
Guest
In Android 4.0.4 kan je in de PlayStore versie 5.2.13 geen enkele app aantikken om te installeren. Als je dit doet sluit de PlayStore. Boeken, Films, Muziek werken OK.
Als je de updates verwijdert kom je automatisch terug in deze versie. De vorige versie 5.1.11 werkte zonder problemen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al de buffer en gegevens geprobeerd te wissen: geen resultaat.
Als je de updates verwijdert kom je automatisch terug in deze versie. De vorige versie 5.1.11 werkte zonder problemen. Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb al de buffer en gegevens geprobeerd te wissen: geen resultaat.
When using Android 4.4 it's impossible to tap an app for installation in PlayStore version 5.2.13. If you do so, the App store force closes. Movies, books and music is working fine, it's just with downloading apps. If you delete/uninstall updates, this is the version you end up in. De previous version, 5.1.11, worked like a charm. How can I solve this? I already tried to empty cache and data, but without the desired result.